3a Mostra de Robòtica del Barcelonès Nord

Avui dimecres 2 de maig s’ha celebrat a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona del Campus Diagonal-Besòs (UPC) la tercera Mostra de Robòtica, en la qual ha participat el nostre alumnat Tecnologia de 4t d’ESO.

La Mostra és el punt final d’un projecte col·lectiu dut a terme per centres de secundària de Badalona, Sant Adrià i Santa Coloma de Gramenet que pretén impulsar entre l’alumnat la creativitat i el coneixement amb projectes de programació i robòtica.

El nostre centre hi participa des del seu naixement. Al Torrent el pensament computacional es treballa des de 1r d’ESO i es desenvolupa mitjançant petits projectes d’automatització i robòtica.