Un clic para el cole

Us deixem aquí un cartell informatiu sobre una iniciativa d’Amazon per tal d’aconseguir material per al nostre centre. Donat d’alta  a la web www.unclicparaelcole.es, escull el nostre centre i amb cada compra que facis a l’Amazon ens ajudaràs a millorar el centre. Clica sobre el… Llegeix més»

Educació Emocional a 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO aprenen de sí mateixos. Hem fet algunes pràctiques a l’optativa d’educació emocional a l’aire lliure per fer una mirada cap a l’interior i treballar l’autoestima, el control intern i la comunicació interpersonal. Hem estat capaços de conèixer i descobrir com… Llegeix més»

Matrícula 2020-21 i llibres de text

Matriculació

•  MATRÍCULA BATXILLERAT
    • Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos. L’horari per realitzar la matrícula serà de 9:30 a 13:00h. Per fer la matrícula s’ha d’entrar al centre per la porta del pati que es troba al davant del… Llegeix més»

Iddink: Recollida de llibres

El dijous 9 de juliol, de 11:00h a 14h i de 15h a 17:30h tindrà lloc el retorn dels llibres ecoBooks a les aules de tecnologia de la planta baixa del nostre centre. No caldrà entrar al centre: el retorn dels llibres es farà a… Llegeix més»

Ja queda menys!

Benvolgudes famílies,
aquí teniu un vídeo que hem fet per animar-vos durant aquest confinament. Ja queda menys!
Esperem i desitgem que els vostres fills/es i vosaltres estigueu bé.
De part de tot el claustre una forta abraçada.