Singularitat i Diversitat

El passat 13 de juny es va inaugurar al pati del nostre institut la pintura mural ‘Singularitat i diversitat’. Acte que va culminar un projecte del Departament de Visual i Plàstica consistent en fer una obra artística col•lectiva per reivindicar i promocionar la diversitat de tot tipus. Com a referent principal es va partir de l’obra del artista i activista social nordamericà Keith Haring, autor, entre d’altres, d’un mural al Raval de Barcelona que reivindicava la lluita contra la SIDA. En la realització del mural va participar tot l’alumnat de 1r d’ESO i 3r d’ESO i alumnat de 1r de Batxillerat Artístic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *