Portes Obertes Postobligatòria (Batxillerats i CCFF)

Per tal de donar a conèixer els estudis post-obligatoris que oferim al nostre centre (i les corresponents instal·lacions) estem programant visites presencials per a grups reduïts.A tal efecte us demanem que feu una inscripció prèvia… Llegeix més»

Beca CJ MAQUILLATGE I PERRUQUERIA dotada en 7000€, TERMINI DE PARTICIPACIÓ: del 26 de febrer fins al 8 d’abril a les 14h.”

L’objecte de la beca és promoure l’accés de les persones joves vinculades al món de la  la perruqueria i el maquillatge i també la caracterizació al sector televisiu.
La persona beneficiària d’aquesta beca, tindrà l’oportunitat de realitzar una estada formativa en pràctiques a TV3 com a becari/ària durant una temporada sencera, on… Llegeix més»

Orles Alumnat 2n BATX Curs 2019-’20

Us informem que ja podeu passar a buscar les orles del curs passat els qui vau cursar 2n de Batxillerat. Podeu recollir-les a partir de l’11 de novembre per la secretaria del Centre en horari de 8:30h a 14:30 hores.

Que haurem de portar a la motxilla…

A continuació us presentem la infografia de l’INS La Serreta “Que has de portar a la motxilla…” per a una tornada segura a l’institut. Us la podreu descarregar si feu click aquí: “Que has de portar a la motxilla…“