Orles Alumnat 2n BATX Curs 2019-’20

Us informem que ja podeu passar a buscar les orles del curs passat els qui vau cursar 2n de Batxillerat. Podeu recollir-les a partir de l’11 de novembre per la secretaria del Centre en horari de 8:30h a 14:30 hores.

Que haurem de portar a la motxilla…

A continuació us presentem la infografia de l’INS La Serreta “Que has de portar a la motxilla…” per a una tornada segura a l’institut. Us la podreu descarregar si feu click aquí: “Que has de portar a la motxilla…“

Carta de la Consellera de Salut i del Conseller d’Educació sobre mesures per evitar brots covid-19

Per indicacions del Departament d’Educació, us trametem la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

Formació en SVB i DEA, primers auxilis

Els alumnes de segon del CFPM Atenció a Persones en Situació de Dependència van realitzar ahir dilluns el curs de formació de Suport Vital Bàsic (SVB) i de Desfibril·lador Extern Automàtic (DEA) a les nostres instal·lacions.
En finalitzar la formació l’alumnat obtindrà un Certificat de Ressucitació… Llegeix més»

“Per tu em pelo” a Ràdio Rubí

Aquest matí alumnat de l’lnstitut dels cicles formatius CFPM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, Milloud Boullaft i Mélanie Sánchez, i del CFPM Perruqueria i Cosmètica Capil·lar, Ayoub Hammaudan i Sheila Sánchez, i la coordinadora del Servei d’Innovació i transferència del coneixement (InnovaFP), Mònica Alfonso,… Llegeix més»