PORTES OBERTES

CARACTERíSTIQUES  DEL  CENTRE

• Ajudem l’alumnat a desenvolupar-se en les diferents dimensions: acadèmica, social i personal.
  • Comunicació telemàtica entre les famílies i el professorat amb l’aplicació iEduca. Assistència, horari, incidències…
  • Prioritzem l’acompanyament en les transicions entre etapes educatives. Per això, projectem un acurat Pla d’Acollida per l’alumnat nou.
  • Una educació completa i continuada, des 1r d’ESO fins als diferents Batxillerats i Formació Professional.
  • Projectem la importància de les llengües estrangeres. L’anglès és la principal llengua estrangera.
  • Pla Lector: cada dia dediquem temps a la lectura personal per desenvolupar la competència lectora transversalment.
  • Segell i política de qualitat amb auditoria externa i interna (Norma ISO 9001 i e2cat).
  • La llengua vehicular d’ensenyament és el català.

Conegueu com treballem a cada nivell fent clic a la imatge :

Dates de preinscripció pel curs 2024-2025

Educació secundària obligatòria: Sol·licituds del 8 al 20 de març.

Batxillerat: Sol·licituds del 18 al 25 d’abril. Portes obertes a La Serreta el 8 d’abril (informació sobre hores i torns).

Cicles formatius: Encara no disponibles. Portes obertes a La Serreta el dimecres 10 d’abril per Grau Mitjà i el dijous 11 d’abril per Grau Superior, ambdós dies a les 18:30.

Trobareu més informació a la pàgina de Preinscripció de la Generalitat.

QUINA FORMACIÓ ES POT FER A LA SERRETA?

PASSEJADA 360º PEL NOSTRE CENTRE

VÍDEO-PRESENTACIÓ DE LA SERRETA (9 min.)

LA SERRETA EN 1 MINUT:

Mireu aquesta publicació a Instagram

Post compartit per Institut La Serreta (Rubí) (@inslaserreta)

.