Premis als treballs de recerca

Dissabte va tenir lloc l’acte d’entrega dels premis que atorga l’Ajuntament als treballs de recerca dels tres instituts de la ciutat.

Pel que fa al nostre institut es va atorgar el primer premi a l’alumne Nil Puigdemont Rodríguez pel treball titulat Educació amb videojocs: noves maneres d’aprendre i el seu ús a l’Institut Serrallarga.

El segon premi el va rebre l’alumna Abril Caballo Barceló pel treball titulat El lideratge als equips de bàsquet.

Els finalistes són:

• Abril Alum Relats pel treball Les paraules esquer a la publicitat.
  • Júlia Framis i Gallardo i Anna Ruiz Sidorkina pel treball Influència de la dansa clàssica en l’escoliosi.
  • Manel Soria Campmajó pel treball titulat L’ecosistema marí: pesca i amenaces.
  • Vicenç Fernàndez Fernàndez pel treball La Física a través de l’hoquei patins.
  • Paula Queldra Boix pel treball titulat Su lugar en el mundo. Lectura de “Nada” como documento social.
  • Kristine Franch Pankina pel treball Caure en els braços de Morfeu.

A l’acte, que va tenir lloc al gimnàs del nostre institut, van assistir els directors dels tres instituts, pares, alumnes, tutors, l’alcalde de Blanes i representants de l’Ajuntament. Es van poder veure els pòsters de tots els participants, es van lliurar els premis i els alumnes guardonats van poder explicar els seus treballs als espectadors. Finalment, es van fer els parlaments de la cloenda, molt emotius.

Foto: Ajuntament de Blanes