Noves mesures covid-19

En relació amb les noves mesures que s’han exposat avui a les notícies, la Direcció del centre ha acordat el següent:

1. Els alumnes d’ESO continuaran realitzant totes les activitats presencials amb normalitat.

2. Els alumnes del PFI i de l’IFE també continuaran fent totes les activitats presencials amb normalitat, ja que aquests es consideren estudis pràctics.

3. Durant la jornada de demà els alumnes de Batxillerat i Cicles només assistiran al centre si tenen exàmens. Així doncs, s’iniciarà el treball telemàtic. L’equip directiu donarà abans de dilluns noves instruccions sobre les activitats que aquests alumnes podran realitzar al centre la setmana vinent. Aquestes instruccions seran publicades a la pàgina web del centre.

4. Els alumnes de cicles podran continuar fent les pràctiques a les empreses amb normalitat.

Si us plau, us demanem que estigueu molt pendents de les publicacions de la nostra pàgina web.

Salutacions,

Direcció