Els alumnes de 2n d’ESO visiten la biblioteca

Els alumnes de 2n d’ESO porten les seves recomanacions literàries a la biblioteca de Sant Hilari Sacalm

Us sonen aquests títols?: La noia invisible, Comença l’ESO. Campi qui pugui, Diari d’una penjada, El diari del Greg, Un amic excepcional, El club de les vambes vermelles, Jo sóc xina-catalana, Arriba el senyor Flat… Doncs són algunes de les recomanacions literàries que els alumnes de 2n d’ESO han portat al llarg d’aquesta setmana a la biblioteca de Sant Hilari Sacalm.

Després de fer-ne la ressenya i recomanar un llibre al grup i a les bibliotecàries, han pogut intercanviar-se’n o escollir-ne un d’entre l’acurada selecció preparada des de la biblioteca i formada majoritàriament per obres guardonades en els premis Protagonista Jove.

Al final de l’activitat tothom ha sortit amb un llibre a la mà i amb la perspectiva d’una lectura de primer trimestre engrescadora i interessant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *