Una proposta d’estalvi d’aigua a les aixetes dels lavabos desperta l’interès dels participants del Fòrum d’Escoles Verdes

Un grup d’alumnes voluntaris del programa Escola Verda de l’Institut ha presentat una proposta d’estalvi d’aigua a les aixetes dels lavabos en el fòrum biennal que reuneix centres educatius de les comarques gironines.

La idea ha tingut una molt bona acceptació entre els i les assistents.

En aquest sentit, la citada participació donarà peu a iniciar el procés d’informació d’aquesta acció a la resta de l’alumnat de l’Institut, amb la difusió de la presentació a les hores de tutoria de tots els nivells educatius.

El fòrum serveix per posar de manifest quines són les actuacions que s’estan duent a terme en els diferents centres de secundària i d’aquesta manera fer xarxa i aprendre els uns dels altres.