Neix CanGi Ràdio Bert, l’emissora de l’Institut, amb la redacció i enregistraments de textos a càrrec d’alumnes de primer d’ESO

Un grup d’estudiants de primer d’ESO han redactat i enregistrat els primers textos de CanGi Ràdio Bert, l’emissora de l’Institut Santa Eugènia.

La professora Rosa Gonçalves, del departament de Llengua Castellana, va presentar el curs passat un projecte a l‘Ajuntament de Girona, que va ser reconegut i subvencionat.

La professora Helena Cros, del de Català, i Rosa Gonçalves han acompanyat els nois i noies en els primers passos de l’emissora, fent-los descobrir les qüestions bàsiques i convertint-los en protagonistes de l’experiència.

En el text fundacional adreçat a tots els estudiants del centre, els i les alumnes han explicat que CanGi Ràdio Bert és “un nom únic i irrepetible, com cadascú de vosaltres” i que el propòsit de l’emissora és “parlar de moltes coses”.

La intenció dels promotors és obrir els micròfons a tots aquells que desitgin desenvolupar idees radiofòniques.

La ràdio disposa d’un blog associat (cangirdiobert.wordpress.com), amb el nom de la ràdio escollit per votació popular, i, en aquest, es penjaran els pòdcasts i les notícies relacionades.