L’empresari Toni Pons revela a quart d’ESO algunes directrius de l’exitosa trajectòria internacional en el sector del calçat

L’empresari Toni Pons ha revelat als alumnes d’Emprenedoria de quart d’ESO algunes directrius de l’exitosa trajectòria internacional en el sector del calçat amb una marca que ha revalorat l’espardenya.

Pons ha iniciat la xerrada explicant que, des de 1946, any en què es va fundar l’empresa, segueixen amb la il·lusió intacta i esforçant-se al màxim, com si fos el primer dia.

L’empresari ha parlat del compromís de la marca amb els clients, cosa que motiva a afrontar els reptes que sorgeixen per a continuar oferint la màxima qualitat en els dissenys.

En aquest sentit, ha remarcat que és fidel als principis i valors que consideren irrenunciables, com ara el treball ben fet, el sentit comú, la calidesa en el tracte, l’honradesa i la credibilitat social.

A més a més, ha recalcat la importància dels valors personals, incidint en el de la humilitat i els ha recordat que els diners mai han de ser l’objectiu principal.

Toni Pons ha divulgat que El petit príncep és i ha estat el seu llibre de capçalera

Actualment, la marca treballa, sobretot, a l’entorn digital, amb un nou espai web que incorpora botiga en línia, que permet que les seves espardenyes arribin a tothom amb un sol clic.

La marca va celebrar el 75è aniversari el 2021.

Amb treball, dedicació i passió, el petit taller d’Osor, s’ha convertit en una marca referent internacional en el món de les espardenyes.