El treball de l’Institut en el pla pilot d’impuls per incentivar la utilització del català entre l’alumnat obté un ressò arreu de Catalunya

El treball de l’Institut Santa Eugènia com a centre pilot impulsor del català, engegat pel departament d’Educació de la Generalitat, ha tingut un ressò a tot Catalunya.

Des de principi de curs, el departament de Català del centre ha impulsat diverses iniciatives per animar l’alumnat a fer servir el català, i de retruc fomentar-ne l’aprenentatge.

En aquest sentit, el centre ha realitzat una diagnosi partint de la realitat.

Entre el miler d’alumnes, entre ESO, batxillerat i cicles formatius, hi ha representades fins a 25 llengües.

De moment, s’estan duent a terme projectes com el dels barbarismes i el concurs de microrelats per Sant Jordi.

En quatre anys, el projecte s’anirà introduint a tots els centres de Catalunya.

Us adjuntem, com a exemples, tres notícies publicades per mitjans de comunicació catalans.

EL GERIÓ DIGITAL (COMARQUES DE GIRONA).- ENLLAÇ

REGIÓ 7 (CATALUNYA CENTRAL).- ENLLAÇ