El projecte sobre refranys del departament de Català involucra l’alumnat d’ESO i tradueix dites populars d’altres llengües

El departament de Català de l’Institut ha volgut recuperar refranys i dites per a fomentar l’ús de la llengua catalana.

Per fer-ho, s’ha involucrat a tot l’alumnat d’ESO, des de primer fins a quart, amb activitats de promoció d’expressions genuïnes.

Cada llengua té, en els refranys, l’expressió de la seva essència, i, en aquesta ocasió, l’alumnat ha traduït refranys autòctons del seu país d’origen al català.

En aquest sentit, hi ha expressions que gairebé només fan servir els avis i, per tant, es mereixen un petit homenatge.

A més a més, professors i estudiants han muntat una exposició de l’activitat en els passadissos de l’edifici principal del centre.