El Patronat de Turisme i el MAC Empúries subratllen la «professionalitat» d’un projecte de Màrqueting i Publicitat

L’alumnat de segon curs de Màrqueting i Publicitat de l’Institut han presentat el projecte «Viu Empúries», resultat d’un encàrrec del Museu d’Arqueologia de Catalunya i l’empresa Empordà Caterva per a fomentar el jaciment grecoromà entre el públic jove.

Els i les estudiants han presentat tres activitats de dinamització, on es conjuga la cultura i oci, i la ideació i prototipatge d’una aplicació mòbil inclusiva a manera d’escape game per la zona grega de l’equipament cultural de Sant Martí d’Empúries, en el terme municipal de  L’Escala.

Hi han assistit Yolanda Puigdevall, representant del MAC Empúries, i Isabel Godoy, responsable de turisme inclusiu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, que han destacat la «professionalitat» del treball dels nois i noies.

En aquest sentit, l’assocació Multicapacitats i l’empresa tecnològica TOTHOMweb han col·laborat explicant les qüestions bàsiques sobre inclusivitat i disseny accessible.

La primera part del projecte ha inclòs un treball conjunt amb les alumnes i docents del Lycée Talensac de Nantes (França).