Alumnes i professors valoren molt positivament l’experiència emprenedora de les 24 hores d’Innovació Barcelona

Alumnes i professors han valorat molt positivament la participació a les 24 hores d’Innovació Barcelona en representació de l’Institut Santa Eugènia.

Els alumnes cursen estudis en els cicles de Gestió de Vendes Màrqueting i Publicitat (departament de Comerç i Màrqueting) i Preimpressió digital (Arts Gràfiques)

Els professors, amb funció de shakers (coordinadors), procedien de departaments de formació professional.

Van ser vint-i-quatre hores de treball en equip, d’innovació, mentoratge, assessorament, aprenentatge amb nervis i de treball a contrarellotge, per trobar una solució al problema plantejat per l’empresa farmacèutica Bayer.

La bona resposta fa preveure que el centre repeteixi la participació el curs que ve.

Les 24h d’Innovació Barcelona és un esdeveniment promogut pel Servei de Programes i Projectes de Foment dels Ensenyaments Professionals de la Direcció General de Formació Professional del departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

La iniciativa, amb el suport de CaixaBank Dualiza, és una molt bona oportunitat per aprendre i gaudir d’una experiència emprenedora.

+ info Arrenca les 24 hores d’Innovació Barcelona, amb participació de vuit alumnes i professorat de cicles formatius