8M/ El segon curs de Publicitat promou una acció contra el sexisme en la professió en el Centre Cívic Santa Eugènia

El segon curs del cicle formatiu de grau superior de Màrqueting i Publicitat de l’Institut ha dissenyat una acció contra el sexisme en la pràctica professional en el Centre Cívic de Santa Eugènia de Girona.

Amb el nom Una mirada crítica a la publicitat sexista, la iniciativa serà inaugurada demà, Dia Internacional de la Dona, a les set de la tarda i forma part del programa d’actes de reivindicació i sensibilització organitzades per l’equipament municipal i entitats dels barris de Santa Eugènia de Ter i Can Gibert del Pla.

L’acció consisteix en deu reflexions exposades en plafons, cadascuna de les quals acompanyades d’un àudio accessible a través d’un codi QR, que insten a reflexionar i a canviar actitud.

En les darreres setmanes, els i les estudiants han elaborat el treball creatiu, des de la redacció dels textos al disseny dels cartells passant per l’enregistrament dels documents sonors, i l’organització.

El departament d’Arts Gràfiques de l’Institut Santa Eugènia ha col·laborat amb la impressió del material gràfic.

El cicle de Publicitat es desenvolupa amb la el mètode ABP (Aprenentatge Basat en Projectes).

Una representació de l’alumnat i de l’equip docent serà demà a l’acte.

És el segon any que el Centre Cívic de Santa Eugènia inclou una acció de l’alumnat de Màrqueting i Publicitat a propòsit del Dia de la Dona.