L’AMPA de l’institut estrena pàgina web

La nostra AMPA enceta aquest curs nous reptes i projectes; vol fer-se més present i propera als pares i mares. Per això ha creat una pàgina web que us mantindrà informats/es de les novetats  i a través de la qual podeu posar-vos en contacte. l’enllaç és: https://ampasalvadorvilaseca.wixsite.com/ampasavi

També podeu seguir l’actualitat de l’AMPA a través del seu compte a instagram: ampasalvadorvilaseca. BONES INICIATIVES !

HORARI ATENCIÓ AMPA

PER TAL D’ATENDRE A LES FAMÍLIES EN
L’INICI DE CURS, L’AMPA RESTARÀ
OBERTA ELS DIES 12 I 13 DE SETEMBRE
EN HORARI DE TARDA DE 18 A 19h.
DURANT LA RESTA DE CURS L’HORARI
D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES SERÀ ELS
DIMECRES DE 18 A 19h.

Llibres i material escolar pel curs 2019-20

Aquests són els llistats de llibres de text i material escolar pel curs 2019-20.

ESO: abans de fer la comanda cal saber el grup del vostre fill/a. La setmana del 8 al 12 de juliol l’AMPA estàr oberta en l’horari indicat a la pàg web. Els llistats de 1r d’ESO estaran disponibles a partir de dijous, 11 de juliol.

BAT: el llistat de llibres es donarà en fer la matrícula. Només heu de comprar els llibres de les matèries de modalitat de les que us matriculeu.

Llibres ESO 2019_20

LLibres BAT 2019_20

Reunió de pares de nous alumnes (1r d’ESO i 1r de BAT)

El proper dimecres 10 de juliol farem una reunió informativa pels pares dels nous alumnes en dues convocatòries:

• a les 18 h: 1r d’ESO
  • a les 19 h: 1r de BAT

La reunió tindrà lloc a la sala d’actes del nostre institut i comptarà amb la presència d’un representant de l’empresa de reutilització de llibres de text IDDINK.

Us hi esperem !

Presentació per pares_mares de 1r d’ESO

Presentació per pares_mares de 1r de BAT

Dates d’atenció de l’AMPA

DIES I HORARIS D’ATENCIÓ DE L’AMPA

DILLUNS 8 DIMARTS 9 DIMECRES 10 DIJOUS 11 DIVENDRES 12
DE 18 A 19 h DE 10 A 12 h DE 18 A 19 h DE 10 A 12 h DE 10 A 14 h

i DE 15 A 17 h

Per a qualsevol consulta relacionada amb l’AMPA podeu trucar al 656 526368 (Montse) o envieu un correu a l’adreça ampasalvadorvilaseca@hotmail.com

Graduacions

Els dies 30 i 31 de maig, respectivament,  vam fer la festa de graduació dels alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat al claustre de l’insitut. Les famílies, els professors/es, els tutors/es i els nostres alumnes vam poder gaudir del lliurament d’orles i bandes, actuacions, parlaments diversos i d’un aperitiu ofert per l’AMPA del centre.