Treball per projectes, 2n d’ESO

A 2n d’ESO hem acabat el primer projecte del curs, en el que ens hem conscienciat de les deixalles que generem.
Per donar un nou ús als materials reciclats hem dissenyat invents que tinguin una nova utilitat, i al primer pis del centre tenim l’exposició de les fotos dels invents i les explicacions que han fet els grups.

Calendari de final de trimestre

• 18 de desembre, a partir de les 18 h: Atenció als pares per part dels tutors (heu de demanar cita prèvia mitjançant l’agenda dels vostres fills)
  • 19 de desembre, a les 19 h: Concert de Nadales a l’Auditori del Conservatori de Música de la Diputació, amb els alumnes de 1r d’ESO del nostre centre i els alumnes de 6è de primària de l’Escola Teresa Miquel.
  • 21 de desembre: Dia no lectiu.
  • 22 de desembre: Horari habitual de 8:30 a 15:00 h

Menció especial per a una alumna del centre en un concurs de microrelats.

L’alumna Laura Rodríguez, de 3r C d’ESO ha obtingut una menció especial per la seva participació en el “IV Concurso de Microrrelatos contra la violencia de género”, organitzat per l’Ajuntament de Galapagar (Comunitat de Madrid).

Des de l’optativa de “Taller literario”, s’anima als alumnes a presentar-se a concursos literaris, i en aquest cas, l’alumna Laura Rodríguez ha obtingut aquesta menció especial.

Moltes felicitats a la Laura!!

Aquí trobareu el seu relat.

Reconeixement a l’excel·lència

El passat divendres 10 d’octubre vàrem participar en l’acte de reconeixement a l’excel·lència de l’alumnat dels centres educatius de Reus en les darreres proves PAU i els que han obtingut millors resultats en acabar el Batxillerat i l’Educació Secundària Obligatòria del curs 2016-2017. Les nostres alumnes Eva Rodríguez, Alba Astruc i Alba Moreno van rebre un diploma de l’Ajuntament de Reus. Enhorabona!

Premi EFIM

L’alumna Judit Sansó de 3r C ha guanyat per segon any consecutiu el premi EFIM de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural amb aquesta fotografia feta al Pavelló Mies van der Roe de Barcelona. L’entrega del premi va ser el passat 27 d’octubre. Enhorabona Judit, ets una artista.

Fundació Reddis

El passat 25 d’octubre vàrem rebre un ajut de la Fundació privada Reddis que hem destinat a la compra d’ordinadors portàtils tipus notebook perquè els nostres alumnes els utilitzen a l’aula. Moltes gràcies.

Informació sobre la vaga general del dimarts 8 de novembre

L’equip directiu informa als pares/mares/ tutors dels alumnes del centre:

Demà dimecres, dia 8 de novembre hi ha convocada una vaga general.

Els informem que una part significativa dels professors del centre tenen la intenció de fer vaga, i això afectarà de forma important les classes i les activitats del centre.

No podem garantir la correcta atenció als seus fills/es. Vostès han de prendre la decisió oportuna respecte l’assistència dels seus fills/es al centre.

(L’activitat prevista de Memorimage s’ha suspès pels organitzadors)

Atentament,

L’equip directiu de l’Institut Salvador Vilaseca

AVÍS