Criteris d’assignació de places PFI

Criteris de prioritat, barem que s’aplica i documentació acreditativa

1. Proximitat del domicili

La proximitat del domicili al lloc on es cursa el PFI es considera segons les zones educatives que determinen els Serveis Territorials del Departament d’Educació o el Consorci d’Educació de Barcelona:

– Quan el domicili es troba dins la zona educativa 1 del centre: 30 punts.
– Quan el domicili es troba dins la zona educativa 2 del centre, però no en la seva zona educativa 1: 15 punts.

Documentació: Dades de residència s’obtenen electrònicament del padró municipal. Sinó es poden obtenir, s’ha d’acreditar adjutant el volant municipal de convivència de l’alumne/a on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.

1. Participació per primera vegada en un PFI o en d’altres equivalents

– Quan el sol·licitant no ha cursat un PQPI, ni un PFI, ni un cicle de formació professional: 20 punts.

Document: cap, perquè l’acreditació es fa marcant la casella corresponent de la sol·licitud de preinscripció.

1. Anys d’escolarització d’ESO

– Per cada curs: 5 punts.

-Per l’alumnat que no ha estat escolaritzat a l’ESO, però ha estat matriculat en un centre per a formació de persones adultes: 10 punts si ha esta escolartitzat tot el curs i 5 punts si ho ha estat parcialment

Document: Certificat d’estudis o altra documentació que acrediti el nombre de cursos escolaritzats a l’ESO  o l’ESO de persones adultesi l’últim curs que s’ha fet o que s’està fent.

1. Últim curs d’ESO

– Quart: 20 punts.
– Tercer: 10 punts.
– Segon: 5 punts.

Per l’alumnat que no ha estat escolaritzat a l’ESO, però ha estat matriculat en un centre per a formació de persones adultes i acredita el nivell I del currículum de l’ESO per a persones adultes: 5 punts

Document: Certificat d’estudis o altra documentació que acrediti el nombre de cursos escolaritzats a l’ESO o l’ESO per a persones adultes i l’últim curs que s’ha fet o que s’està fent.

1. Entrevista

Els alumnes fan una entrevista en què es valora l’adequació del programa a la seva situació, els seus interessos, motivació i aptituds així com la seva manca d’experiència laboral. Pel resultat de l’entrevista: 0 punts o 10, 20 o 30 punts.

HORARIS D’ATENCIÓ:

IMPORTANT: alumnat menor d’edat ha de venir acompanyat del tutor/a legal almenys durant una part de l’entrevista d’orientació.

Per demanar cita prèvia ho podreu fer trucant al telèfon: 93 314 20 41

Les entrevistes es programaran des del 2 al 23 de maig.

Més informació al web del Departament d’Educació.