Jornades de co-creació amb la cooperativa Calidoscoop

Has pensat alguna vegada en quines coses canviaries al teu barri per a que fos un lloc millor? Calidoscoop ens proposa participar en un procés de transformació als barris, aportant la vostra experiència com joves.

Buscarem quines necessitats té el barri i aportarem possibles solucions.
Treballarem… Llegeix més»

Jovicreativitat

Al llarg de dues setmanes d’aquest mes novembre, l’alumnat dels cicles de TEI i TIS ha realitzar un any més els tallers de Jovicreativitat, un taller professionalitzador que principalment té com objectiu que l’alumnat aprengui diferents tècniques de modelatge per poder aplicar en tallers… Llegeix més»

Castanyada en temps de COVID-19?

Doncs sí! Les alumnes de 2n d’Animació Sociocultural van dur a terme la setmana del 26 al 30 d’octubre una setmana d’activitats en línea mitjançant l’Instagram i diferents codis QR distribuïts pel centre, amb una activitat de tancament presencial el dia 30 a l’edifici del… Llegeix més»

Agraïment BRISCHE COSMETICS

El grups de PFI d’Imatge Personal de l’institut, volem donar les GRÀCIES a l’empresa BRISCHE COSMETICS, per les seves donacions de materials d’estètica. En farem un bon ús!

Inici de curs 20-21

CFGM Imatge personal i Sanitat, a la Seu del C/ Santander, 7-9
– dia 14 de setembre
* alumnes de primer, a les 9:30h (matí) i a les 15h (tarda)