Criteris d’assignació de places CFGS

CRITERIS D’ADMISSIÓ:

Les peticions s’ordenen dins de cada via d’accés per la qualificació mitjana.

a) Pels alumnes que hi accedeixen per la via del batxillerat i títol tècnic/a de formació professional o estudis equivalents es fa una reserva de places del 80%. D’aquestes el 55% són per alumnat de batxillerat i el 45% per alumnat tècnic de FP. Són prioritàries les sol·licituds de les persones que acaben els estudis els cursos 2021-2022, 2022-2023 i 2023-2024. Una vegada ordenades per finalització de curs acadèmic, s’ordenen per modalitat de batxillerats afins o COU amb una opció equivalent.

Afinitat entre famílies professionals : Correspondència de les famílies professionals i els itineraris per a l’accés als cicles de grau superior.

CODI ENSENYAMENT MODALITAT BATX LOGSE* MODALITAT BATX LOE
IPA0 CFPS Assessoria d’imatge personal i corporativa CNS/TEC/HCS (COU ABCD) Ciències i tecnologia / Humanitats i ciències socials
IPB0 CFPS Estètica integral i benestar CNS/TEC (COU ABCD) Ciències i tecnologia
IPC0 CFGS  Estilisme i direcció de perruqueria CNS/TEC/HCS (COU ABCD) Ciències i tecnologia / Humanitats i ciències socials
IPD0 CFGS  Caracterització i maquillatge prof. CNS/TEC/HCS (COU ABCD) Ciències i tecnologia / Humanitats i ciències socials
SAA0 CFGS Pròtesis dentals CNS/TEC (COU AB) Ciències i tecnologia
SAH0 CFGS Higiene bucodental CNS/TEC (COU AB) Ciències i tecnologia
SAG0 CFGS Audiologia protètica CNS/TEC (COU AB) Ciències i tecnologia
SAB0 CFGS Ortopròtesi i productes de suport CNS/TEC (COU AB) Ciències i tecnologia
SCA0 CFGS Animació sociocultural i turística HCS (COU ABCD) Humanitats i ciències socials
SCB0 CFGS Educació infantil HCS (COU ABCD) Humanitats i ciències socials
SCC0 CFGS Integració social HCS (COU ABCD) Humanitats i ciències socials
IPE0 CFGS Termalisme i benestar CNS/TEC/HCS (COU ABCD) Ciències i tecnologia
1455 CFGS Òptica i ullera CNS/TEC Ciències de la naturalesa i de la salut/Tecnologia

*LOGSE:  CNS Ciències de la naturalesa i de la salut. TEC Tecnologia. HCS Humanitats i Ciències Socials.

b) Per alumnes que hi accedeixen per via prova d’accés, que tenen l’exempció total d’aquesta prova o han superat el CAS, que tenen un tìtol de tècnic/a d’arts plàstiques i disseny  que tene aprovada prova accés universitat, els graduats universitaris, els que tenen altres titulacions i certificat sdeclarats equivalents per accedir a un CFGS: es fa una reserva de places del 15%.

c) Per alumnes que acrediten un títol de tècnic/a superior de FP es fa una reserva de places del 5% de les places.  S’ordenen segons qualificació mitjana de l’estudi al·legat.

d) Per alumnes que accedeixen per via del certificat de professionalitat: s’assignen fins a un 5% de l’oferta de places

CODI Institut Salvador Seguí: 08044053

CODI I CICLES DE L’INSTITUT SALVADOR SEGUÍ:

CODI ENSENYAMENT HORARI*
IPA0 CFPS Assessoria d’imatge personal i corporativa Tarda
IPB0 CFPS Estètica integral i benestar Matí
IPC0 CFPS Estilisme i direcció de perruqueria Tarda
IPD0 CFPS Caracterització i maquillatge professional Matí
SAA0 CFPS Pròtesis dentals Matí (1r) Tarda (2n)
SAH0 CFPS Higiene bucodental Matí/Tarda
SAG0 CFGS Audiologia protètica Matí
SABO CFGS Ortopròtesi i productes de suport Tarda
SCA0 CFPS Animació sociocultural i turística Matí
SCB0 CFPS Educació infantil  Tarda
SCC0 CFPS Integració social Matí/Tarda
1455 CFGS Òptica i ullera Matí
IPE0 CFGS Termalisme i benestar Tarda

MARC HORARI DE CLASSES: matí de 8h a 14.30h i tarda de 15h a 21.20h

OFERTA FORMATIVA

Per veure l’oferta formativa del nostre centre, consultar al mapa escolar de Catalunya.