Visita de l’alcaldessa de Sabadell

El dimarts 10 de març ens ha visitat na Marta Farrés, alcaldessa de Sabadell, acompanyada del regidor d’educació, en Manuel Salvador Robles. L’objectiu de la visita ha estat doble: conèixer una mica millor el dia a dia del nostre institut i participar d’una entrevista dirigida per l’alumnat del projecte de 3r d’ESO, Ribotiràdio.

Després d’un breu intercanvi de salutacions amb l’equip directiu, l’alcaldessa va recòrrer les instal·lacions, va visitar diferents grups classe, va intercanviar opinions, va resoldre alguns dubtes i va recollir diferents propostes relacionades tant amb els nostre institut, com amb el barri i la ciutat en general.

Aviat podreu escoltar les seves respostes, només ens cal editar l’entrevista i publicar-la com a nou podcast a la nostra ràdio… Mentre, us deixem amb unes quantes fotografies dels diferents moments de la visita.
Cap a les 11, els visitants es van dirigir cap a l’estudi de la ràdio del Ribot i l’alcaldesa va ser convidada a respondre preguntes en una més que interessant entrevista per part del nostre alumnat de 3r d’ESO.