Visita al Liceu

L’alumnat i el professorat de Música i d’Arts escèniques de 3r i 4t d’ESO hem anat a Barcelona a visitar el Gran Teatre del Liceu

Primer hem estat a la sala principal del Liceu, una rèplica exacta de la sala original en forma de ferradura que es va cremar ara fa uns anys.Té un aforament de més de 2200 localitats, una alçada d’uns 20 metres i una profunditat de 33 metres. És espectacular! Asseguts a la platea, hem escoltat les explicacions de la guia mentre vèiem com l’equip tècnic del Liceu preparava l’escenari de la propera òpera: Romeu i Julieta de Charles Gounod.

Al llarg de la visita comentada ens han explicat la història d’aquest teatre i algunes anècdotes del món de l’òpera. També hem pogut veure la luxosa sala dels miralls, un dels espais de descans i trobada del Liceu i, finalment, ens han passat un audiovisual per apropar el món de l’òpera als nois i noies joves.

Accés a l’àlbum de fotos