Els visigots

El dia 5 d’octubre, l’alumnat de 2n d’ESO B ha treballat l’ornamentació visigòtica en la matèria de socials

Els gots eren un poble dels considerats bàrbars pels romans. Procedents de l’est, es van anar traslladant al llarg del segle III i IV per tot el sud d’Europa, d’orient a occident, empesos pels huns i els francs.

Al Danubi es van separar en visigots i ostrogots, van adoptar la religió cristiana i foren, de fet, els més romanitzats de tots els pobles germànics que van arribar a la península Ibèrica durant el segle V.

A la matèria de socials, l’alumnat de 2n d’ESO B està estudiant el poble visigot i per completar la teoria ha fet una pràctica consistent en pintar i decorar capses d’estil visigòtic.

Bones vacances de Nadal a tots i a totes i que tingueu una feliç entrada d’any.

Accés a l’àlbum de fotos