Venda de verdures de l’hort del Ribot

Des de l’inici d’aquest curs, amb els alumnes de 2n d’ESO hem tornat a posar en funcionament l’hort de l’institut com un projecte d’agricultura ecològica i de proximitat que pretén, a més de descobrir tots els aspectes relacionats amb el món del cultiu de verdures, llegums i hortalisses, la presa de consciència de la dificultat que hi ha a l’hora d’obtenir bons aliments del camp d’una forma sostenible i respectuosa amb el medi ambient.

Els alumnes de 2n ESO han fet dues jornades de venda a l’hora del pati de les verdures que han collit a l’hort de l’institut. Professors i algun pare/mare han comprat verdures. Aquest any també ho hem venut tot, estem molt contents. Al final, la feina que s’ha fet a l’hort al llarg del curs ha tingut la seva recompensa. Moltes gràcies a tothom!