TEI va a la Lluna

Els dies 8 i 18 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n d’Educació Infantil, va visitar l’Escola Bressol Municipal La Lluna, situada a Caldes de Montbui. Per al grup de 1r,  l’activitat estava emmarcada en del Mòdul Professional 02 “Didàctica de l’Educació Infantil”, i per al grup de 2n era una visita que es tenia programada l’any passat, però degut a la pandèmia no es va poder realitzar.

L’EB La Lluna és un centre educatiu que aplica metodologies pedagògiques innovadores i que és molt inspirador per al nostre cicle formatiu. S’hi veuen reflectides les idees de Loris Malaguzzi, Emmi Pikler i Rosa Sensat, grans referents dels Moviments de Renovació Pedagògica.

Ens va rebre molt amablement, com sempre, la seva Coordinadora, la Maite Castillo, a l’entrada de l’escola, i ens van acompanyar també altres educadores de l’equip educatiu. Ens vam dividir en dos grups per tal que la visita fos més personalitzada: amb un vídeo de la història de l’escola ens vam situar en el seu projecte d’equip i després vam poder gaudir de tots els espais, materials i altres aspectes pedagògics interessants. Realment ha estat una preciosa mostra en la qual cada aspecte educatiu té la seva raó d’existir i hem rebut un gran aprenentatge de cura i atenció cap als infants. Ens van acomiadar amb un berenar molt saludable i molt ben valorat per part de tothom! Quin detall! Moltes gràcies!

Va ser una visita que sempre tindrem present! Amb l’alumnat de 1r vam aprofitar la sortida i vam visitar La Font del Lleó. Amb l’alumnat de 2n ens hi vam recrear molt també i els vam deixar una dedicatòria al seu llibre de visites.

Us deixem unes imatges de la visita.