Tallers d’anglès

TALLERS D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA PER AL REFORÇ DE L’APRENENTATGE DE LA LLENGUA ANGLESA

L’alumnat d’ESO de 2n A i B, 3r A, B i C i 4t B, C, D i E ha pogut realitzar tallers per al reforç de l’aprenentatge de la llengua anglesa. Aquestes activitats s’han dut a terme amb professionals externs que han estat una hora a la setmana amb cada grup durant tot el mes de novembre.

Els tallers en llengua anglesa són una acció d’extensió educativa, realitzada en horari lectiu, que vol contribuir a millorar la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat i també les seves habilitats socials i relacionals, com ara el respecte als companys i a la diversitat, i el sentit de la responsabilitat, i al mateix temps reduir el fracàs escolar i l’abandonament prematur.

Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

#ESTFSE21