Taller de robòtica

El divendres dia 5 de març, l’alumnat de 3r A ha començat un taller de robòtica a càrrec de Codelearn. Durant unes quantes setmanes aprendrem i ens introduirem en el món de la robòtica i programació d’una manera molt manipulativa i pràctica.

Codelearn neix amb la voluntat d’ensenyar i difondre el pensament computacional i la programació entre els infants i adolescents. Hem dissenyat l’extraescolar de programació que ens hagués agradat fer quan érem petits.

Codelearn és un mètode d’aprenentatge basat en tècniques de gamificació que ha estat creat per apropar la programació, la robòtica i el pensament computacional a tothom, però especialment als infants i joves. Codelearn converteix l’aprenentatge de la programació en un joc i anima els infants i adolescents a esdevenir creadors de tecnologia.