Taller de Creativitat. 3r ESO

L’alumnat de 3r d’ESO ha gaudit d’un taller organitzat per Promoció econòmica del Vapor Llonch amb l’objectiu de potenciar l’emprenedoria i la creativitat en el marc del projecte Així som

El projecte Així som s’inicia amb la creació d’uns equips de treball que, un cop formats, s’han de constituir en una empresa de publicitat. Els primers passos que han de fer són: decidir el nom de l’empresa que han creat, dissenyar una imatge corporativa i elaborar un pla d’empresa. Justament per parlar de tots aquests aspectes ens han vingut a visitar des de Promoció econòmica del vapor Llonch.

Els ponents han parlat d’emprenedoria, de les qualitats dels emprenedors i de creativitat. Per tal de convidar l’alumnat a participar, han proposat crear un objecte nou a partir de dos gots de plàstic i tres clips.

L’alumnat s’ha posat a treballar de valent i el resultat ha estat molt interessant: gots-cistelles per jugar al mini bàsquet, altaveus per als mòbils, arracades, polseres, batedores, estris per separar la clara del rovell dels ous… Les idees han estat moltes i han servit per adonar-nos que la creativitat està relacionada amb la il·lusió, la dedicació i la constància.