Taller d’Aikido en el programa TEI

El passat dimecres 17 d’octubre els alumnes de 3r ESO C i 1r ESO C han gaudit d’un tastet d’Aikido dins el projecte transversal de centre de Tutoria entre iguals.

El programa TEI, tutoria entre iguals, és un projecte de centre en el qual els alumnes de 3r tutoritzen alumnes de 1r d’ESO, per ajudar-los en la nova etapa que inicien a l’Institut, que se sentin més acompanyats i d’aquesta manera treballar en la prevenció de bullyng a l’escola.

Per treballar aquest vincle entre la parella TEI es duen a terme diferents activitats i en aquesta ocasió l’Aikido ens ha servit per reforçar aquest vincle.

L’Aikido és una art marcial que es practica en parella, no de forma individual, pensat per a ser una activitat cooperativa i ajudar la persona que tenim al davant, adaptant-nos als seus ritmes i necessitats.