Sortida tutorial de 2n Cicle d’ESO

Parc de Can Gambús

I amb l’inici del curs arriba la sortida tutorial de 2n cicle d’ESO! Aquest cop hem tornat al Parc de Can Gambús. Ens va acompanyar un dia fantàstic i vam tenir una temperatura ideal.

Després de caminar una bona estona des de l’institut vam arribar al Parc de Can Gambús. Mentre esmorzaven, els alumnes van fer els equips per poder competir en les proves que els professors tenien preparades. Durant més d’una hora els alumnes van estirar la corda, van jugar al mocador, van estirar les tires, van fer curses de sacs i originals castells humans. A cada prova aconseguien una puntuació i així l’equip que més punts va aconseguir es va emportar el premi.

Ens vam emportar un bon record. Tots els alumnes van estar molt engrescats i van participar activament en tots els jocs! Donem així la benvinguda a aquest curs 2016-2017!