Sortida final de curs a Naturpark

El dilluns 17 de juny els alumnes de 1r i 2n d’ESO vam anar de sortida al Naturpark, a Cerdanyola del Vallès. Vam anar en tren fins a Cerdanyola i, un cop allà, vam caminar de pujada fins al Naturpark.

Vam arribar molt acalorats, així que ens vam posar el banyador corrents i ens vam estar a remull a les piscines pràcticament tot el matí. Vam dinar per recuperar energies, i vam anar a fer uns circuits on creuàvem d’arbre a arbre. Hi havia diferents nivells, cadascú podia triar quin volia fer. Per alguns alumnes, va ser la primera vegada que creuaven un pont de mico, saltaven amb una liana o baixaven en tirolina. Tothom va aprendre a posar-se bé l’arnès i a utilitzar els mosquetons per assegurar-se en alçada. Ens ho vam passar molt bé!