Selectivitat 2022

40.000 alumnes han començat aquest dimarts les proves de la Selectivitat 2022 a Catalunya, amb castellà i Llengua Estrangera.

Des de les 9 del matí, més de 40.000 estudiants ja fan els exàmens de les PAU a Catalunya. Enguany, les proves d’accés a la universitat tornen al format prepandèmia de tres dies i els alumnes no estan obligats a portar la mascareta per la covid. Aquest dimarts, s’han els exàmens de les matèries comunes, tot començant per Llengua Castellana i Literatura. També ha finalitzat el segon examen, el de Llengua Estrangera.

Del nostre institut s’han presentat sis alumnes. Amb molta expectació i nervis han pogut localitzat les aules on hauran de fer totes les proves. Han sortit molt satisfetes de l’acollida del professorat que s’encarrega de vigilar les proves i esperen els resultats que, d’una o d’altra manera, decidiran quin camí emprendran el curs vinent.