SBD PRO. Fira Formació i Treball

Els dies 6, 7 i 9 de març d’ha celebrat una nova edició de La Fira Formació i Treball que organitza l’Ajuntament de Sabadell. Es tracta d’un esdeveniment que respon a l’evolució de les passades fires de la FP i la Fira d’Ocupació Sabadell i les unifica en un de sol.

El dia 6 va visitar la fira l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat i el dia 7 van ser els alumnes i les alumnes de 4t d’ESO. Al llarg del matí l’alumnat va estar visitant els diversos stands dels centres formatius que ofereixen formació professional al Vallès Occidental i les empreses presents a l’esdeveniment, on va poder veure de primera mà les professions de futur. Aquesta visita està emmarcada dins del pla d’acció tutorial del centre i projecte d’orientació.

La Fira gira al voltant dels sectors professionals més representatius en el territori, i presenta l’oferta formativa professional inicial i ocupacional, els agents empresarials i socials coneixedors de les tendències de futur i les empreses col·laboradores en la qualificació de les persones i que ofereixen oportunitats laborals.

El nostre centre hi participa en l’organització d’un estand per presentar la nostra famíla d’Imatge personal. Una part de l’alumnat va participar de manera activa a la fira realitzant algunes activitats pràctiques pròpies de la seva especialitat.