La celebració de la diada de Sant Jordi del curs 20-21 ha estat diferent: amb mascaretes i respectant els grups bombolla; però també ha estat especial, amb noves formes de celebrar, amb molta il·lusió i sense perdre l’essència de la Diada. Cal agrair moltissim la dedicació i la il·lusió amb que el professorat de l’àmbit de llengües ha organitzat la celebració i l’encomiable tasca de coordinació de l’Emilio Nieto, el cap d’àmbit. Després del pati, els diferents grups bombolla s’han incorporat a les seves aules tutoria. La celebració s’ha distribuït en dues franges.
A la primera, els diferents grups han realitzat activitats relacionades amb la literatura: recomanar lectures especials, dibuixar punts de llibre commemoratius acolorint mandales, ordenar fragments de poemes en un mural, o practicar la mil·lenària tècnica dels haikus japonesos.
A continuació, a les aules tutoria, es va projectar un vídeo amb contingut molt variat. L’alumnat ha pogut rememorar la llegenda de sant Jordi, ha assistit a un monòleg sobre la noia del llançol, s’han llegit diferents poemes i, com no podia ser d’una altra manera, s’han lliurat els premis literaris. A més, i com a colofó final, hem pogut descobrir per a què serveix un llibre… No us perdeu quines noves utilitats us recomana el professorat de llengües.
Relació de guanyadors i guanyadores de les diferents categories:
Primer cicle Francès |
Segon cicle Francès |
LAMINE SANOH 2n A : “Poème Visuel” | TITO ANTHONY ORTIZ 4t A “ Moi, je suis comme ça” |
Segueix-nos!