Sabadell medieval

El dimarts 14 de març de 2023 l’alumnat de 2n d’ESO de l’institut Ribot i Serra va poder seguir un recorregut per espais medievals que han sobreviscut al pas dels anys. L’actor Pere Martí va mostrar, a partir d’anècdotes, com vivien els sabadellencs i sabadellenques durant l’Edat Mitjana. El recorregut era ple de sorpresa i va donar un valor afegit a monuments i espais que passen desapercebuts perquè formen part del nostre dia a dia.

Aquesta proposta que forma part del projecte municipal Escola i Ciutat va ser una bona oportunitat per conèixer el Sabadell del passat i una altre recurs a disposició de l’alumnat per consolidar allò après a l’aula.

Aquesta és una activitat subvenciona pel programa “Ciutat i Escola” de l’Ajuntament de Sabadell que compta amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.