Rebost Solidari de Sabadell

El Rebost Solidari de Sabadell és una associació sense ànim de lucre que reparteix aliments a la ciutat i que la formen 25 entitats tradicionalment vinculades a l’obra social, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell.

El dimarts dia 12 de novembre ens va visitar la Mercè Calvet, directora del Rebost. És una persona molt afable, compromesa i convençuda que els petits canvis poden aconseguir grans resultats. Va explicar a l’alumnat del projecte Així som, de 3r d’ESO que la funció bàsica d’aquesta entitat és evitar l’exclusió social dels nostres conciutadans assegurant que no els manca el més important, una alimentació adequada i equilibrada nutricionalment.

També va agrair la campanya de recollida d’aliments que els nostres alumnes estan fent dins del Projecte de Servei comunitari i va respondre amb molta paciència les preguntes que li van fer.

Us convidem a participar en aquesta iniciativa i que hi col·laboreu durant les properes setmanes aportant aliments de llarga durada. Els podreu dipositar a les caixes que trobareu repartides per tot l’institut.