Projecte d’inserció sociolaboral

Durant les dues primeres setmanes de febrer, l’alumnat de 2n d’Integració Social de l’Institut Ribot i Serra ha estat fent difusió del projecte d’inserció sociolaboral, creat en el mòdul d’inserció. Els i les alumnes d’Integració han anat a fer aquesta difusió a les aules de diversos grups de l’institut.

La finalitat d’aquesta primera fase del projecte és la divulgació de la pàgina web i les accions posteriors que realitzarem en alguns grups del centre. A la pàgina web l’alumnat podrà trobar diversos articles sobre el mercat laboral i els col·lectius vulnerables, i també com podem trobar feina.

En una segona fase, també es tindrà com a objectiu l’acompanyament i assessorament a l’alumnat al qual va dirigit el projecte, en matèria d’inserció sociolaboral.