Premi Arnau de Vilanova

L’alumna del nostre centre Ainoa Gil, que va acabar el Batxillerat el curs 2021-22, ha guanyat un guardó al Premi de Filosofia Arnau de Vilanova en la seva XLI edició pel Treball de Recerca que va presentar durant el curs passat.

En Jordi Beltran, president del jurat i que ha participat en l’organització dels premis al llarg dels quaranta-un anys de convocatòria, va destacar el paradoxal títol del treball: Hi ha vida abans de la mort? Memento mori, i va valorar la gran profunditat i rigor de la recerca a més de la càrrega emotiva.

Els premis Arnau Vilanova de Filosofia els convoca l’Il·lustre Col·legi de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya. Aquests guardons tenen l’enorme vàlua de ser els primers que es convoquen a l’Estat i els únics premis de filosofia per a estudiants que hi ha als Països Catalans.

L’acte de lliurament s’ha dut a terme el dia 28 de setembre a les dependències del Col·legi.

Volem felicitar l’alumna i us volem compartir la nostra il·lusió i la nostra satisfacció en aquesta fita. Aquest premi és un reconeixement a la feina diària que portem a terme al nostre institut i ens dona empenta per continuar treballant amb energia i creient en les capacitats de l’alumnat.