Opinions

Concurs “Jo tinc la paraula” a l’aula d’acollida

A l’aula d’acollida de l’institut Ribot i Serra, un total de cinc alumnes han treballat la comunicació oral en llengua catalana mitjançant la participació en el concurs @jotinclaparaula. Chouaib Farissi, Fatima Boumadhi, Mohamed Boumadhi, Siham Dermouh i Soukaina Boumadhi es presenten a la categoria D (nous parlants) amb ganes de guanyar aquesta edició. Les temàtiques escollides per l’alumnat, que s’han convertit en youtubers per un dia, han estat parlar amb fluïdesa, vèncer la por de parlar en públic i l’adequació a la situació comunicativa.

Millora l’expressió oral (Parlar amb fluïdesa)
Soukaina Boumahdi
Categoria D Nous parlants – 3r ESO
Els bolígrafs de consergeria (Por de parlar en públic)
Siham Dermouh
Categoria D Nous parlants – 4t ESO
Treu-te el nerviosisme (Por de parlar en públic)
Mohamed Boumahdi
Categoria D Nous parlants – 1 ESO
Un sentiment incòmode (Por de parlar en públic)
Fátima Boumahdi
Categoria D Nous parlants – 4t ESO
T’adeqües? (Adequació a la situació comunicativa)
Chouaib Farissi
Categoria D Nous parlants – 1r ESO

Per treballar aquest vídeo, hem llegit amb detall les bases del concurs. Tot seguit, hem creat el guió i han practicat a classe i a casa davant d’un mirall. A continuació, hem gravat el vídeo i ens hem divertit molt. Finalment, hem editat el vídeo i, a partir del títol, hem fet una pluja d’idees.

Molta sort als participants #JOTINCLAPARAULA