Moviments socials i estilisme

El PFI ha realitzat un projecte transversal dels mòduls generals i pràctics en el qual l’alumnat ha treballat, des dels mòduls generals la història, els moviments socials i artístics de les dècades de 1900 fins els anys 2000 i des dels mòduls pràctics del PFI de matí s’ha treballat moda i estètica de les dècades 20, 40 ,60 i 80 i des del PFI de tarda s’han treballat les dècades 30, 50, 70, 90 i 2000.

La feina teòrica ha quedat reflexada en dos Google Sites i la part pràctica s’ha plasmat en les següents fotografies on es veu el treball final de l’alumnat. Com podeu veure, la perspectiva de gènere ha estat present al llarg de tot el treball, destacant el paper de les dones al llarg de la història.

PFI matí anys 40

PFI matí. Anys 60

PFI matí. Anys 80

PFI tarda:

Dècada dels 50

Dècada dels 70

Dècada dels 90

Dècada dels 2000

Esperem que entreu, remeneu i pugueu viatjar en el temps a través dels nostres treballs!