LLiurament de notes

Hem aconseguit entrar en fase de “nova normalitat” i per aquest motiu el lliurament de notes de tot l’alumnat d’ESO i batxillerat s’ha fet de forma presencial.

La recollida de llibres en préstec i dispositius informàtics i el lliurament de butlletins s’ha fet al pati d’accés al centre seguint un plànol i un protocol per tal de garantir la seguretat de tots els assistents:

la porta d’entrada dos professors/es s’han encarregat de donar la benvinguda, controlar l’accés i demanar la declaració responsable que ha hagut de signar prèviament la família. A continuació, en entrar al recinte, l’alumnat s’ha dirigit a la zona de la pista esportiva per fer el retorn de llibres i material informàtic en préstec.

Un cop lliurat el material, l’alumnat s’ha apropat a la zona de la gespa per a la recollida de documentació (butlletí notes finals i extraordinària i instruccions matrícula curs següent). Allí, hi havia taules preparades per atendre cada grup classe. Juntament amb les notes, cada alumne rebia les felicitacions del seu tutor/a, uns bons consells de cara al curs que ve i el millors desitjos per aquest estiu que acaba de començar.

Ha estat un lliurament de notes especial, molt diferent, però amb els mateixos neguits i espectatives de sempre. Esperem que la tant enyorada normalitat ens porti noves posibilitats d’aprendre i sapiguem aprofitar-les entre tots i totes.