L’hort del Ribot

Els alumnes de 2n  d’ESO ja estan obtenint els primers fruits del seu treball a l’hort.

Des de principi d’aquest curs amb els alumnes de 2n d’ESO hem posat en marxa de nou l’hort de l’institut com un Projecte d’agricultura ecològica i de proximitat que pretén, a més de descobrir tots els aspectes relacionats amb el món del cultiu de verdures, llegums i hortalisses, la presa de consciència de la dificultat que hi ha a l’hora d’obtenir bons aliments del camp d’una forma sostenible i respectuosa amb el medi ambient.

El projecte també vol conscienciar de la complexitat de la natura i la diversitat de la flora i la fauna que hi pot haver en un ecosistema aparentment senzill com és un hort, i la importància d’aquest en el seu entorn per a moltes espècies vives d’animals i plantes, tot treballant els valors positius humans com són la dedicació en allò que fas o et proposes a la vida, l’esforç, la constància, el treball en equip i l’esperit de millora.

Aquest Projecte de l’Hort a l’Institut Ribot i Serra de Sabadell sota el títol “Agricultura Ecològica i de Proximitat” ha estat possible gràcies al suport de l’Ajuntament de Sabadell.