Les nostres àvies lluitadores

Amb l’objectiu d’homenatjar les àvies de les nostres vides i mostrar-los agraïment, a més de conscienciar l’alumnat de la importància de les tasques que fan les dones, i de la invisibilització i desvalorització social d’aquestes tasques, les professores de cicles Anna Sánchez Moix i Anna Belen Fernández, coordinadores de la comissió CODI (COeducació i DIversitat sexual) del centre, han demanat la col·laboracíó aquest any de tot l’alumnat, les tutores i tutors i del professorat de llengües per preparar una exposició que s’ha inaugurat coincidint amb les celebracions del 8 de març.

179 àvies del nostre institut i 29 altres dones de la nostra vida han quedat representades i homenatjades al passadís principal del Ribot. Val la pena llegir els relats que ha escrit l’alumnat; algunes històries i agraïments a les àvies són realment emotius. Fa molt goig la diversitat que tenim al Ribot💜

Estem molt contentes amb el resultat del projecte!

El Dia Internacional de la Dona se celebra cada 8 de març i està reconegut per l’Organització de les Nacions Unides (ONU). Aquest dia es commemora la lluita de la dona en la incorporació al món del treball i a la societat en general, com a ciutadana de ple dret.