La parada de l’hort

Els divendres d’abril a juny els alumnes del Projecte Planta’t venen productes ecològics i de proximitat. Són de l’hort de l’institut.

Amb l’arribada de la primavera, l’hort de l’institut Ribot i Serra ha començat a lluir en tot el seu esplendor.

Els alumnes de 2n d’ESO que participen en el Projecte Planta’t han recollit els fruits d’una feina dura que han estat fent durant els mesos de tardor i hivern. Enciams de diferents varietats (fulla de roure, meravella i romana), faves, cebes, bledes i espinacs de fulla gran omplen la parada que podem trobar cada divendres al vestíbul de l’institut, i que els mateixos alumnes han construït.

Les verdures es venen acompanyades d’un full informatiu amb la descripció del producte que el comprador acaba d’adquirir, juntament amb una recepta col·leccionable que convida a degustar plats saludables, tradicionals i boníssims.

Professors, personal del centre i fins i tot persones que ens visiten aprofiten l’ocasió per comprar verdura ecològica i de proximitat. Cada divendres fan net!

Àlbum de fotos