La Facultat de Veterinària al Ribot

Al llarg d’aquest curs, set alumnes de la Facultat de Veterinària faran el seu treball de fi de grau en el marc d’un projecte d’Aprenentatge i Servei vinculat al Ribot. El dijous 21 de novembre vam fer la primera trobada entre les alumnes i el professorat del centre, que tutoritzarà la part pràctica.

L’aprenentatge-servei és una metodologia educativa que permet als estudiants adquirir coneixements específics del grau i al mateix temps millorar les necessitats socials de l’entorn. Durant aquest curs, set alumnes de la Facultat realitzen el treball de fi de grau en el marc d’aquest projecte, transferint als estudiants de secundària coneixements científics sobre els aliments i salut, anatomia comparada, globalització, canvi climàtic i transmissió de malalties infeccioses.

Accés a l’àlbum de fotos