Jornada de portes obertes ESO

El dia 3 de març hem rebut l’alumnat de primària i les seves famílies. Alumnes del nostre institut, professors i professores, han acompanyat diferents grups d’alumnes per tal que coneguin una mica millor les nostres instal·lacions, gaudeixin d’alguns tallers i posin un primer peu en el que serà el seu institut a partir del curs vinent.

La benvinguda ha estat entranyable… Mentre els familiars es dirigien a la biblioteca i eren atesos per la directora del centre, els alumnes de primària s’han distribuït en grups i, acompanyats per alumnes del nostre institut, han conegut diferents espais del centre i han gaudit de diferents tallers i experiments:

Observar pel microscopi al laboratori de ciències.
Posar en pràctica un ritme de percusió a l’aula de música.
Aprendre a fer un planter al nostre hort.
Descobrir diferents projectes de tecnologia.

Tothom s’ho ha passat molt bé, han rebut un petit obsequi en l’acomiadament i esperem retrobar-nos tots plegats el proper curs.