Jornada de les arts a l’Estruch

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO interessat a fer batxillerat artístic, avui, dia 21 de març, ha assistit a La Jornada de les Arts 2024, a l’Estruch, que té com a objectius l’orientació en els estudis d’arts plàstiques, disseny, música i arts escèniques, la demostració de diversos formats en directe, la participació activa en tallers relacionats amb la creació artística i l’assistència a comunicacions breus sobre un tema determinat relacionat amb l’orientació dels estudis artístics.

Els nois i noies del nostre centre han gaudit moltíssim fent tallers de dansa urbana i de percussió corporal, assistint a assajos de circ, de dansa, de l’orquestra del conservatori i, fins i tot, han pogut aprendre una mica més d’informació dels oficis artístics lligats a la creació, art i disseny, i també els estudis de música moderna.

A més, alumnat de l’especialitat artística de l’institut Ferran Casablancas ens ha ofert una demostració de les seves habilitats.

Ha sigut una jornada interessantíssima. L’alumnat ha pogut experimentar al màxim el magnífic món de les arts.