Inici de curs 20-21 (matins)

El dia 14 de setembre s’ha inaugurat el nou curs 2020-21 amb les presentacions dels alumnes i les primeres indicacions del funcionament d’enguany. Però sense oblidar que l’obertura de l’institut suposa un gran repte. La nostra activitat lectiva ha de poder continuar amb la màxima normalitat possible sense perdre de vista la situació de crisi sanitària i això implica l’aplicació continuada d’una sèrie de mesures que afectaran al funcionament habitual del centre.

Des de les 9 del matí s’han anat presentant de forma esglaonada els alumnes.

Han començat els més petits, els de 1r d’ESO. Tot sembla nou perquè d’alguna manera ho és: nous companys i companyes, nous professors i professores, i un institut també nou. I, a més a més, amb els canvis que la situació sanitària ha obligat a respectar per garantir el dret de tot el nostre alumnat a una educació de qualitat mentre vetllem per la protecció de la salut de tots els membres de la comunitat educativa.

La directora, Carme Rodríguez ha passat per les aules per donar la benvinguda als alumnes i els ha explicat les novetats, els ha encoratjat a fer del centre quelcom propi i a estudiar i aprendre molt.

També els esperaven al pati del centre, la coordinadora Pilar Torrico, els coordinadors de nivell, els tutors i tutores, i la resta de l’equip docent.

Més tard, un cop ja a les seves aules tutoria, les tutores i tutors han explicat les normes bàsiques de funcionament del centre, la importància de respectar les normes sanitàries i l’horari que tindran al llarg del curs.

Accés a l’àlbum de fotos