Inici curs 18-19. Batxillerat

El dia 14 de setembre s’ha inaugurat el nou curs 2018-19 al batxillerat i cicles formatius amb les presentacions dels alumnes i les primeres indicacions del funcionament d’enguany

Al gimnàs, la directora Gemma Puig, acompanyada del cap d’estudis d’ESO i Batxillerat, va donar la benvinguda als alumnes i els va explicar les novetats, els va encoratjar a fer del centre quelcom propi i també a estudiar i aprendre molt.

Més tard, un cop ja a les aules tutoria, la tutora i tutor van explicar les normes bàsiques de funcionament del centre i l’horari que tindran al llarg del curs.

El currículum de batxillerat consta d’una part comuna (les matèries comunes) i una part diversificada (la matèria comuna d’opció, les matèries de modalitat, les matèries específiques i el treball de recerca). A més, els alumnes tenen assignada una hora setmanal de tutoria.

En cada curs, de les trenta hores lectives setmanals, catorze es dediquen a les matèries comunes i la tutoria, i les setze restants, a la part diversificada.

Accés a l’àlbum de fotos